samaa. :<Henskis kirjoitti:Ikävä huulirasvatopaa </3 Nyyyh, se on poistettu ;<
sori ei liity oikee aiheesee. :D

millane on labellon vanilja? ;o onkse joku semmoi valkoses purkis? ku mul oli joskus kauankauan sitte joku valkone mut en muista olikse vaniljaa vai mitä ja nyt oon heittäny sen jo pois ja suren sen takii 8< mul oli yhes vaihees hieno huulirasvakokoelma mis oli 1 valkone labello, 1 vaaleenpunane ja loput vaaleesinisii ja tummansinisii mut sit heitin sen pois ku muutettii 8< paitsi nyt aion tehä uuden kokoelman mis on kaikkii värejä yks :D ainaku joku menee ulkomaille ni pitää sit pyytää sitä ostaa jotai mitä ei myyä suomes 8) mut nii calis mist kaupast sait vaniljaa? :DCalico kirjoitti:anteeksi, mun piti vaan sanoo x'D :DDTangela kirjoitti:Älkää nyt kritisoiko kaikkea, mitä teen! :D
labellon vaniljaa muuten käytän huulirasvoista & ihan abo basee käsirasvoist. =)
mulla on tollasii samanlaisii, mut niistä ei tuu mitää valkosta jos puristaa. :o ja ne on ihan sellasii kuivii mulla, et joskus joku voi lähtee pelkästää rapsuttamal pois. oon kokeillu niihin vaikka mitä aineita ja kuorintoja mut ei auta. :< joskus ne aina vähentyy ja sitte niitä tulee taas lisää. :o en nyt tiiä ees et puhuutaanko me samoista näpyistä mut sanoinpaha kuitenki. :D liittyy muute tosi paljon rasvoihi tää mun viesti. <;;Saana kirjoitti:ja sit mul on käsis sellasii ihme nyppylöitä, tai niinku tos ylhääl käsivarsis olkapään ja kyynerpään välis, semmosii pienii, ne on ollu mul tyylii 5 vuotiaast asti ja jos niist puristaa ni niist sisält tulee valkost mömmöö :D ja yhel mun kaverilki on sellasii ja se oli käyny lääkäris ja se lääkäri oli sanonu et niihi pitää laittaa jotai rasvaa ni oon nyt varmaa puoltoist vuotta rasvannu käsii decubalil ja essexil mut ei ne tost mihinkää katoo ;< paitsi yks toine kaveri jol oli näit ni se selitti et se laitto jotai alkoholillista jotai ainetta ja pyyhki niit käsii aina sil ja sit laitto bepanthenii ni ne kuulemma lähti :p

mullaki tota, mun lempparii labellolt ♥sipsi23 kirjoitti:mul on täl hetkel http://www.labello.de/media/3/120292452 ... se_ger.png

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: LaQQ ja 3 vierailijaa