VilmaMoi- kirjoitti:Haluun kaikki labellot :''DD
Mul o täl hetkel roosaa :>
sama juttu <: mist labelloi saa? saaks niinku iha jostai ruokakaupoist vai apteekeist?
Niinuskaa kirjoitti:VilmaMoi- kirjoitti:Haluun kaikki labellot :''DD
sama juttu <: mist labelloi saa? saaks niinku iha jostai ruokakaupoist vai apteekeist?

VilmaMoi- kirjoitti:Niinuskaa kirjoitti:VilmaMoi- kirjoitti:Haluun kaikki labellot :''DD
Mäki oon miettiny sitä.... :--D

niiin labello-huulirasvoi saa iha kaupoist, siis on niit tyylii ruokakaupoiski varmaa mut ulkomailla myydään sit muita, ku suomesha myyään vaa classic,hydro care,rose vaimikäolikaa ja sit se keltane yks enmuistanimee.VilmaMoi- kirjoitti:Niinuskaa kirjoitti:VilmaMoi- kirjoitti:Haluun kaikki labellot :''DD

Eppu kirjoitti:mä luin keskustelua raivosta 8D

keltases purkis on ainaki milk&honey ja se Sun, mikä suojaa auringolt :D suomes myydää hirveen vähä niit :p ku muutenki on nii hirveesti kaikkii iha perushuulirasvoi nii vois olla niit vähä erikoisempii labelloi (:Rööså kirjoitti:niiin labello-huulirasvoi saa iha kaupoist, siis on niit tyylii ruokakaupoiski varmaa mut ulkomailla myydään sit muita, ku suomesha myyään vaa classic,hydro care,rose vaimikäolikaa ja sit se keltane yks enmuistanimee.VilmaMoi- kirjoitti:Niinuskaa kirjoitti:VilmaMoi- kirjoitti:Haluun kaikki labellot :''DD
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Saana ja 3 vierailijaa